COLÒNIES AFA BRUSI 2021!

COLÒNIES AFA BRUSI 2021!Benvolgudes famílies,
 

Amb tot l’ajut i suport dels membres de l’AFA que surten, aquests dies estem fent el traspàs de tots els temes gestionats per l’AFA. 

Des de la nova junta AFA hem començat a treballar alguns temes, com les colònies d’estiu que cada any organitza l’AFA.

Estem organitzant unes colònies adreçades a tots els nens de l’escola interessats, que es farien just en acabar el curs escolar i que tindrien una durada de 3 dies/2 nits. Donat que és un any una mica estrany, no ha estat fàcil trobar una opció adient.


Les colònies estan organitzades per l’empresa Rosa dels Vents i es farien a la casa de colònies Torreferrana, a la Costa Brava, concretament a Sobrestany, del 30 de juny-2 de juliol. Podeu consultar fotos i informació aquí: https://coloniesdestiu.rosadelsvents.es/es/casa/torreferrana

El preu estimat és de 227 euros per nen i inclou l’estada amb activitats, tots els àpats i l’autocar d’anada i tornada des de l’escola amb un monitor acompanyant.

Per tal de saber si és viable organitzar-les necessitaríem saber quantes famílies hi estaríeu interessades, ja que necessitem un mínim de 15 nens i nenes per tirar-les endavant.   


Si us plau, les famílies que esteu interessades responeu aquest mail com a MÀXIM el dijous 6 DE MAIG amb les dades de les nenes/nens (nom, cognoms, curs actual) que voldríeu inscriure. Si arribem al mínim ens posarem en contacte amb els interessats per gestionar la reserva.

Gràcies!

JUNTA AFA ANTONI BRUSI

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 AFA Antoni Brusi Avís Legal - Cookies