Canvi d’horari Assemblea General AFA dia 17 d’octubre 2023

Benvolgudes famílies,

El proper dia 17 d’octubre a les 17:30 hores us convoquem a l’Assemblea General de l’AFA. Es durà a terme a la biblioteca de l’escola, a continuació de la sessió Participa’t al BRUSI.

L’ordre del dia és el següent:

  1. Presentació junta AFA als nous socis/sòcies
  • Activitat AFA Antoni Brusi 2022-2023
  • Presentació d’estat de comptes 2022-2023
  • Presentació del pressupost pel curs 2023-2024
  • Propostes d’inversió de partides
  • Resolució de dubtes per la presentació de candidatures (individuals o en grup) per la renovació de la junta de l’AFA el proper 30 d’octubre.
  • Precs i preguntes

Us animem a:

Necessitem voluntaris amb il·lusió per continuar aquesta tasca tan important per les famílies. Aquesta assemblea és un moment ideal pels futurs candidats per resoldre dubtes sobre el funcionament de l’AFA

Atès que hi ha força temes a tractar, us preguem enviar les vostres preguntes amb antelació a afa.brusi@gmail.com per a una millor organització.

Si necessiteu fer ús del servei d’acollida, no us oblideu d’omplir el següent formulari: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdrCwmA-ZNw-n-v4rlT2N-fgMjU-3uoQgvmSc7ke332XOXSaw/viewform

Us hi esperem!

Junta AFA Antoni Brusi

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 AFA Antoni Brusi Avís Legal - Cookies